Powiedzmy sobie szczerze: w dzisiejszych czasach większość kobiet korzysta z dobrodziejstw makijażu. Czujemy się wtedy piękniejsze, pewniejsze siebie… Nie bez przyczyny powstaje więc tyle marek, prześcigających się w produkcji kosmetyków. Jak bardzo opłaca się inwestycja w droższe produkty i czy warto je kupować?

Kobiety kobietom

By znać takie producentki kosmetyków jak Kylie Jenner, Rihanna, czy Kat Von D nie trzeba specjalnie głęboko wchodzić w ten świat. Celebrytki coraz częściej decydują się na promowanie swoim nazwiskiem linii kosmetyków, gdyż węszą w nich duży biznes. Przyciągają tym samym nie tylko swoje fanki, ale także ludzi, którzy z czystej ciekawości planują sięgnąć po ich kosmetyki. Sygnowanie linii kosmetyków swoim nazwiskiem wiąże się niestety z wysokimi cenami, jakie producenci proponują w zamian za dany artykuł. Istnieje niezliczona liczba kobiet, która korzysta wyłącznie z tych kosmetyków, które kosztują wiele ponad przeciętną, licząc na jakość ich wykonania, a także na renomę nazwiska stojącego za produktem.

Droższe znaczy.. lepsze?

W Internecie dużo jest przykładów dziewczyn, które udowadniają, że droższe coraz częściej nie znaczy lepsze. Oczywiście droższym kosmetykom nie można niczego odmówić- są trwalsze, lepiej się rozprowadzają, a także wykonane są z lepszych materiałów. W końcu nie płacimy za oszustwo. Warto jednak zwrócić uwagę na tańsze kosmetyki, wśród których często można znaleźć identyczne wręcz odpowiedniki, pozwalające zaoszczędzić mnóstwo pieniędzy. Najczęściej da się zastąpić podkłady i tusze do rzęs, bo to tutaj producenci tanich kosmetyków spisują się najlepiej.